milosmamma

11 december 2012

Kategori: vår vardag

Hejhej!
 
Nu sitter jag vid datorn medan Milo sover. Han lär väl vakna närsomhelst.
 
På sistone har jag jobbat och bara myst med min lilla familj, har inte hänt speciellt mycket.
Milo växer och gör framsteg hela tiden, så stor han börjar bli. Han har börjat säga mamma och pappa också, i början var ALLT mamma men nu är det pappa som är populärt. Även jag är pappa haha, sötunge!
 
Idag blir det bara lugnt, ikväll blir det lite film-mys :) älskar att bara mysa framför en bra film med massor av tända ljus nu på vintern. Köpte ett stort ljus för någondag sen som luktar kanel och det luktar så sjuukt gott! Det luktar när man kommer in efter man har varit ute, riktigt bra ljus som bara kostade 50:- på rusta! :D
 
Nej nu ska jag göra lite lunch :)
 
ni ska få lite bilder från senaste tiden också! :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: