milosmamma

17 juni 2012

Kategori: vår vardag

Hejhej! Det var ett par dagar sen jag skrev :) Vi har inte gjort så mycket, eller jag har gjort om på vår balkong, köpt nya utemöbler och saker dit ut :) blev superfint. Lägger upp en bild sen :) Vi var på bvc i torsdags, allt såg bra ut och han växer så det knakar. Det går så fort! Idag var det ju aptråkigt väder så jag gick ner och solade i vårat solarium här på gården... Lyckat? Inte precis! Tänkte inte ligga så länge, men när jag väl låg där så njöt jag för mycket så nu får jag ju skylla mig själv att jag ser ut som en jäkla kräfta :( jaja, det blir bra om någon dag eller två haha. Har iallafall smetat in mig med massa aloevera gel (asbra mot i pricip allt) nu så det lär påskynda. Nu blev det en hel uppsats här känner jag. Men nu ska jag och Milo sova, godnatt! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: