milosmamma

11 oktober 2012

Kategori: Milo <3

Hejhopp!
 
Ligger i sängen och väntar på att Milo ska somna. Han är så sjukt envis... Lägger honom i spjälsängen, men då ska han rulla omkring och ställa sig upp. Inte kan man väl ligga still och somna inte, usch så tråkigt! haha lilla muppis. 
 
Jaja, när han somnar ska jag fixa lite här hemma med gardiner och sånt "kul" hehe. 
Sen ska jag kanske åka och hitta på någonting, får se vad jag orkar. Har blivit så sjukt lat!? fattar inte varför. 
 
Om två ynka dagar är Milo 7 månader, sjuktsjukt. Han har blivit så stor så snabbt. Men det är väl så när man får barn, tiden bara rusar förbi. Det är så kul med alla framsteg han gör, han är liksom en egen person. Han har sin egen vilja och gör så som han vill. Dock är han sjuuukt envis... Men han är söt min lilla! 
Nu somnade han äntligen, 1 timme senare... hehe.
 
Nej nu ska jag passa på och fixa lite nödvändigheter här hemma. 
 
Ha en bra dag! :)
 
Du äger hela mitt hjärta! Finns ingen som du, mamma älskar dig nu och alltid!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: