milosmamma

Seg dag!

Kategori: vår vardag

Hallojsan!

Ligger faktiskt nerbäddad i sängen just nu, är trött, vilket jag har varit hela dagen ioförsig... Har iallafall duschat så jag känner mig freesh, har även smörjt in mig med mitt bodybutter som luktar mango, just looveit! :)

Milo ligger i sin spjälsäng här bredvid och leker med sina mjukisdjur, sötnosen! :)

Mathilda kom hit en sväng och umgicks med oss, sen drog hon för en stund sen. Får se om hon kommer tillbaka och tar nått glas vin med mig ikväll. Ralle jobbar fram till 12 ikväll, så ska vara alone hela kvällen. Eller självklart är Milo hemma med mig, men han sover ju från kl 8... Hoppas Mathilda kommer, så tråkigt att vara ensam :P

Skulle verkligen vilja gå ut och gå en promenix med lilleman, men vet inte om jag orkar klä på oss och allt som man måste innan man kan gå haha. Behöver ioförsig till affären, hmm... svårt val. Får se hur det blir med den saken haha.
(Ja, jag är en lat människa)

Ha en bra kväll!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: