milosmamma

24 april 2012

Kategori: vår vardag

gosmsphoto133525 (MMS)

Åh, vad jag älskar dig min fina lilla prins!! Inga ord kan beskriva! <3 Nu har jag vaknat igen, Milo sover fortfarande :) så skönt att sova lite till. Man blir ju rätt trött när man har en liten, men det är ju så värt att inte sova ordentligt. Man blir ju glad bara man tittar på dom små liven! Finns inte en dag då jag ångrar att jag skaffade barn, det är ju så underbart! Självklart är det väldigt jobbigt och krävande vissa stunder också, man ska ju inte tro att det är en dans på rosor. Men att bara se honom ligga där och le eller bara titta på en väger ju upp till de jobbiga stunderna och gör det så värt! Jag kan sitta hur länge som helst och bara titta på honom när han sover, tänk att man kan skapa något så fint och underbart! <3 Jaha, blev ingen dejt med Annika, kom upp lite saker. Men så kan det bli ibland. Vi får helt enkelt boka om till en annan dag :) Nu ska jag fortsätta glo på tvn ett tag i väntan på att dom ska komma hit och mäta våra fönster. Förhoppningsvis ska vi få nya inom en snar framtid! Fint väder idag med, så ska nog ta mig ut på en promenix senare. :) Ha det bäst!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: