milosmamma

25 december 2012

Kategori: vår vardag

Hej på er!

Nu ni, nu har jag en egen dator igen! Fick en babyrosa minilaptop (lycklig tjej) av min finaste pojkvän i julklapp så nu ska jag försöka bli bättre på att uppdatera här i bloggen.

Just nu ligger jag i soffan och kollar på pretty woman, Milo somnade för lite mer än 1 timme sen. Stackarn är tvärförkyld... Eller han håller på och få 3 tänder där uppe och det gör ju att han får feber och blir snorig. Sen har han en jäkla hosta också, tycker så synd om min lilla bebis..

Igår var det julafton, vi hade en jättetrevlig dag och kväll tillsammans med nära och kära. Fick massa fina julklappar, ska inte ens tala om hur mycket Milo fick hahaha. Han fick nog flest paket :P också massor av bra och fina saker. :)

Idag var vi först hos Ralles kusin som fyllde år, sen har jag och Milo varit hos Mathilda ett tag nu på kvällen :)
 
Nej nu räcker det för idag, ska kolla klart på filmen och sen tror jag starkt att jag ska mysa ner mig bredvid min lilla myspojke som ligger och snarkar. :)
 
Ha en fin kväll!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: