milosmamma

Fredagskväll.

Kategori: vår vardag

Hej!
 
Sitter i soffan och kollar på filmen Gangster med Ralle och Sandra. 
Milo sover, lillen har ont i magen stackarn... Så det var lite svårt för honom att somna, men tillslut gick det!
 
Idag har jag träffat Carro och Larita, sen på eftermiddagen åkte jag hem till Jennifer och Tiam och mös lite med dom. :)
 
Hämtade ut min mobil igår, eftersom det var tredje gången jag lämnade in den så fick jag ut en helt ny telefon igår. Men, när jag hade fixat med allt och tagit hem alla appar jag ville ha så ringde Ralle och jag svarade såklart, bara det att han inte hörde mig när jag pratade... Provade att ringa Mathilda också, hon hörde inte heller mig. Fattar ni hur sjukt irriterande det här är?! Så idag fick jag alltså lämna in denna... Ringde kundservice innan och de sa att om jag lämnar in den så kan jag få ut en ny helt annan telefon eftersom det varit så mycket problem för mig. Men icke! De i affären sa att "nej, dethär är en ny telefon så du måste alltså lämna in den 3 gånger innan den kan bytas ut och då kanske jag kan få ut en annan modell."
Blir fan helt jävla galen!
 
Aja nu ska jag fortsätta kolla på filmen och umgås med Sandra, sen väntar sängen! 
 
 Godnatt på er!
 
Kärlek rakt igenom! <3
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: