milosmamma

dags att sova kanske..

Kategori: vår vardag

Sitter och glor på tv och fixar lite med alla bilder jag har lagt in på datorn. Vill ha allt lite organiserat i mappar så det är lätt att hitta och ser snyggt ut.
 
Milo sover sen kl. 20.00, han har vaknat några gånger men somnat om direkt igen. Jag ska strax mysa ner mig bredvid honom och sussa, finns verkligen ingenting bättre än att få mysa med honom. Världens gosigaste!
 
Imorgon ska jag ner på stan och kolla in vad mellandagsrean har att erbjuda i år. Mamma ska ha Zoey ett tag på dagen så då ska dom följa med oss :) blir nog en mysig lunch och sen bara gå runt och kolla.
 
Nej, nu ska jag faktiskt gå och sova. Är faktiskt rätt trött, sen vet man ju inte ifall Milo tänkt att vakna tidigt eller inte haha.
 
 
Med dessa bilder säger jag godnatt! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: