milosmamma

9 oktober 2012

Kategori: vår vardag

Hade precis tänkt att gå och lägga mig i sängen och vila en stund nu medan Milo sover, men icke sa nicke. Precis när jag lagt mig superskönt så plingar det på dörren och där står en fönsterputsare... De har bytt ut våra fönster i lägenheten och då skulle man få fönsterna putsade också, självklart idag. Så det blir ingen nap för mig idag, bättre lycka nästa gång kanske he-he. Sjukt trött, så skulle hellre se att hann skulle kommit igår eller imorgon. Men what to doo?!
 
Mathilda ska strax komma hit, så när Milo vaknar ska vi gå ut på en promenad. Får se om vi drar en lunch på gamlis grillen eller nått. Måste iallafall förbi Willys en sväng. We'll see, we'll see! 
 
Nej nu ska jag sitta här och glo medan han gör mina fönster fina hehe. 
 
Ha en bra dag! 
 
Bjuder på en gammal bild, lär vara ca 2 år sen. :)
 
Du är det dyrbaraste jag har, min fina lilla prins! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: