milosmamma

11 januari 2013

Kategori: vår vardag

Okej, jag suger verkligen på att uppdatera...haha
 
Men hejhej på er!
 
Idag är det ingen vanlig dag, för idag är det min födelsedag. Fyller 21 år, börjar bli gammal haha. Nej men jag har haft en jättemysig dag med familj och vänner. Det blev smörgåstårta och massa fika. Fick även fina presenter, är mer än nöjd med min dag!
 
Imorgon ska jag och några vänner gå ut, första gången på ca 1,5 år haha, så det ska bli riktigt kul! Milo ska även sova hos mamma, känns lite läskigt att han ska vara borta hela natten. Men så är det väl då det är första gången man sover utan honom. Det kommer gå superbra, det vet jag ju, men ändå...
 
Ja ni, Milo växer på så det knakar. På söndag blir han hela 10 månader, lillprinsen min!
Han har börjat säga lite ord förutom "mamma" och "pappa" så säger han även "lampa" och "titta". Vinka och slå highfive är också någonting nytt, han tycker det är superkul verkligen!
 
Sen så har jag även börjat träna, det blir gymmet två ggr i veckan och sen ska jag försöka ta en powerwalk varje dag, ibland kan man ju skippa men ska verkligen försöka komma ut varje dag! Vill dock inte gå ner i vikt mer, men vill att allt ska bli mer fast eller hur man ska säga haha. För vikten är inget problem, gick ju upp 13kg när jag var gravid och så gick jag ner 20kg... Så där är jag nöjd, men kroppen är inte riktigt som jag vill ännu. Menförhoppningsvis kommer resultat synas inom kort om jag följer träningen ordentligt och slutar goffa massa gott... haha
 
Nej nu ska jag kolla på film och bara mysa innan jag ska sussa.
Ha en fin kväll!
 
Du är det finaste jag vet, älskade barn! <3
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: