milosmamma

3 juni 2011

Kategori: vår vardag

gosmsphoto133873 (MMS)

Mina grabbar igår morse! <3 Hejhej! Vädret suger fortfarande... Hoppas att det blir bra på tisdag då flera av mina vänner tar studenten, själv fick jag ju kanonväder förra året! :) Igår var vi och firade Milos syssling Livia som fyllde 3 år, tiden går sjukt fort! Mycket trevligt var det. När jag kom hem så kom Mathilda och Hannes på besök en stund :) På kvällen åkte jag och Milo till Alex och drack ett glas vin och hade allmänt trevligt! :) Nu håller jag på och städar... Fyfan så tråkigt det är, men behövs verkligen göras, spyyr på vår stökiga lägenhet haha. Lika bra att göra det när vädret ändå är dåligt :) Nej, nu ska Milo äta lite sen ska jag fortsätta mitt städande... Ha en bra dag, trots det tråkiga vädret! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: