milosmamma

6 juni 2012

Kategori: vår vardag

gosmsphoto133898 (MMS)

Jag och Mathilda innan hon skulle ut igårkväll! <3 Hallådär! Kom precis ut ur duschen, så nu är man superfräsch hehe.. Igår var det studenten, åkte runt som en galning för att fira några av mina vänner :) alla var så fina och glada! Åh vad avundsjuk jag var haha, men superglad för deras skulle och att jag fick vara med och fira deras stora dag! Kärlek till er! <3 Mamma hade Milo på kvällen medan jag var hos mathilda, så skjutsa jag ner dom på stan och sen åkte jag och hämtade min lilla älskling! Saknade honom hur mycket som helst de där få timmarna haha. Men det hade gått jättebra, så det var skönt! Nu ligger Milo och sover så sött i sin gunga, jag har diskat, vikt tvätt och satt igång en ny maskin :) skönt att hinna plocka lite här hemma också, blir ju lätt att saker ligger överallt.... Haha Idag är det nationaldagen också, så grattis Sverige! Ha en riktigt bra dag allesammans!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: