milosmamma

3 maj 2012

Kategori: vår vardag

Hejhej!

Nu sitter jag på mammas jobb och väntar på att få massage. Lilleman sover så skönt här bredvid :)

Idag har vi inte gjort så mycket, inte konstigt då vi icke sovit speciellt mycket inatt... milo vaknade och skrek varje gång jag la ifrån mig honom, han ville bara sova PÅ mig. Så tillslut somnade jag med honom på bröstet, mysigt men inte speciellt skönt att ligga på samma sätt hela tiden haha. Men nu på dagen har han sovit som en stock i pricip HELA tiden haha, bra att nån får sova iallafall. Gullegris! <3

Vid 14 tiden hämtade mamma upp mig, så åkte vi och hämtade min bil :) Nu ska den väl inte få några mer fel tycker jag hehe. Sen åkte jag och käkade och nu sitter jag här.

Ikväll ska vi inte göra så mycket, blir myskväll hemma. Så hoppas vi på att lilleman sover bättre inatt!

Ha det bra, så hörs vi!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: