milosmamma

13 september 2012 - 6 månader

Kategori: Milo <3

Hejhej!
 
Nu var det ett tag sen jag skrev igen. 
 
Har inte hänt så mycket, eller i söndags döptes Milo! Han var så sjukt duktig, sa inte ett ord :) Eftersom han älskar vatten och att bada så såg det ut som att han ville hoppa i dopvattnet haha. Det var en jättebra dag, men den stressigaste på länge... 
 
Idag blir vårat lilla busfrö hela 6 månader, hur sjukt är inte det!? Kan inte fatta att det har gått ett halvt år sen han föddes... Men nu börjar det verkligen hända saker. Han har till att börja med fått 2 tänder!! Sen kryper han nästan helt, eller han kan krypa några steg men halkar rätt lätt... Men framåt tar han sig. Så det är fullt ös! :)
 
Nu ska jag kolla på tv, sen gå och mysa ner mig bredvid världens gosigaste bebi. Det kan nog vara det bästa som finns! <3
 
Ni får två bilder från dopet i Söndags :)
Första är från kyrkan och den andra är på mig och prinsen på dopfikat! <3
 

Kommentarer

  • elli säger:

    ÄLSKAR bild nr 2! <3

    Svar: Ja, jag med!! :D <3
    Michaela Lööf

    2012-09-15 | 11:01:05
    Bloggadress: http://justlikeelli.blogg.se

Kommentera inlägget här: